Praca

Serwisant komputerowy / helpdesk

Opis stanowiska pracy

Firma informatyczna poszukuje kandydata na stanowisko serwisant komputerowy/ helpdesk.
Do obowiązków kandydata będzie należała pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów informatycznych.

Wymagania

  • bardzo dobrej znajomości budowy komputerów
  • bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows
  • podstawowej znajomości systemów Linux/Unix
  • podstawowej znajomości sieci TCP/IP
  • bardzo dobrej znajomości programów narzędziowych np. pakietu Hirens boot
  • dobrej znajomości sieci oraz technologii komputerowych
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • dyspozycyjność

Dodatkowym atutem będą:

  • certyfikaty
  • podstawowa znajomość administrowania serwerami Windows/Linux

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju umiejętności zawodowych
  • stabilną pracę na długi okres

CV prosimy przesyłać na adres praca@gigasys.pl

Prosimy o dopisanie  klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”.

Kontakt